Anoek maakt eten mooi, zodat het zo aantrekkelijk mogelijk kan worden gefotografeerd of gefilmd. Anoek werkt op de vloer nauw samen met diverse teams en klanten. Door ruime foodstyling ervaring kan ze freeweelen met haar kennis en techniek.
Hoe gaat Anoek voor u te werk?
Essentieel is de voorbereiding. Wat gaan we doen? Wie wilt u bereiken, en wat wilt u precies zeggen, uitstralen en bewerkstelligen met deze productie? Waar haalt ze de beste ingrediënten? Zijn er stoofperen leverbaar in juni? Anoek zorgt dat zij dit helder voor ogen heeft. En ze heeft een groot netwerk, dankzij wie ze haar spullen bijna altijd vindt.
Dan komt het koken en foodstylen. Is nep eten nodig voor het beste resultaat? Dan maakt ze dat. Een uitdagend vak: Anoek maakt (nep-) stoofpeertjes midden in de lente, maakt het lekkerst ogende ijs van vet, en bakt de lekkerste en mooiste gingerbread kerstskoekjes in hartje zomer. En is ‘echt’ de beste oplossing, dan kookt ze echt. Met het mooiste resultaat. Voor meer beelden kijk op Foodstyliste.nl.
Waarom Anoek?
Het komt altijd goed! Met haar achtergrond als kok beschikt Anoek kennis omtrent materialen, producten en het bereiden daarvan. Anoek weet wat een product doet op de set; een toef slagroom zakt in op de set met zijn warme lampen. Saus loopt uit. Als foodstylist zorgt Anoek ervoor dat alles toch mooi en vers blijft. Anoek verstaat haar vak en werkt zeer getrouw en gedetailleerd.
Voor wie?
Een ieder die vraag heeft naar foodfoto’s op verpakkingen, in bladen, op billboards, in folders, online, via tv-commercials of in een kookboek.
Anoek deed de foodstyling voor diverse merken waaronder Kraftfood, Food&focus, Elle eten magazine, Live, Sanoma, Hema, Yoga magazine, Philips, Milner, Quote magazine, Beverwijkse bazaar, Uitgeverij Snor, Kamer 465, NTR, Kaas.nl, Marvo, Bonne maman, Zijerveld, Deli XL, Lamb weston, Fairtrade en Nestlé.